اخبار و رويداد ها

  نمایشگاهی با هزاران بازدیدکننده تخصصی

نمایشگاهی با هزاران بازدیدکننده تخصصی

 
 
بزرگ‌ترین فستیوال سالانه صنعت ساختمان در اصفهان هر ساله نمایشگاه‌های متعددی در حوزه صنعت ساختمان، تجهیزات و مصالح ساختمانی در استان های مختلف برگزار می‌شود که باعث شده تا فرصت مناسبی برای افزایش بهره‌وری فعالان صنعت ساختمان و آشنایی علاقه‌مندان به وجود آید. نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان از بهترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان ایران و همچنین از پرسابقه‌ترین عناوین نمایشگاه‌های کشور و استان محسوب می‌شود که همه ساله در حال برگزاری است.
امسال نیز در تاریخ 18 الی 21 مهر ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های استان اصفهان بیش از 140 شرکت داخلی و 8 نماینده خارجی محصولات خود را از کشورهای چین و ژاپن عرضه می‌‌کنند.
نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان رویدادی است 4 روزه که توسط شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان در 9000 مترمربع فضای داخل سالن و 200 مترمربع فضای باز برگزار می‌شود. این رویداد نمایشگاهی تخصصی و بسیار معتبر در حوزه ساختمان سازی است که هدف از آن گردآوری متخصصان و فعالان در حوزه مربوطه است.
زمان ثبت نام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان از سه ماه قبل از برگزاری این نمایشگاه شروع شد و ظرف مدت چهار روز کل فضای سرپوشیده پیش‌بینی شده رزرو شده است. امری که حکایت از اعتبار و کیفیت بالای برگزاری این نمایشگاه دارد. در نمایشگاه منتظر چه چیزی باشیم؟
از مهم‌ ترین موضوعاتی که در این نمایشگاه به تماشای عموم گذاشته می‌ شود می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
مصالح پایه ساختمانی و سیستم‌های سازه‌ای
معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان و فضای باز
لوازم و تاسیسات برقی الکترونیکی و امنیتی ساختمان
ابزارآلات و تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی
خدمات مهندسی و طراحی و نظارت، مشاوره و پیمانکاری، انبوه سازی
آموزش و تبلیغات، انجمن‌ها
چه کسانی به نمایشگاه صنعت ساختمان بروند؟
به طور کلی مخاطبان نمایشگاه صنعت ساختمان بیشتر مهندسان سازمان نظام مهندسی، مهندسان شهرسازی، مشاور، معماران و پیمانکاران، شرکت‌های ساختمانی و انبوه سازان و دیگر فعالان حوزه صنعت ساختمان هستند. همچنین این نمایشگاه برای دانشجویان رشته‌های مرتبط و کسانی که تمایل دارند به نحوی وارد یکی از زیر مجموعه‌های این صنعت شوند یا کسب و کار تازه‌ای در این حوزه راه‌اندازی کنند، فرصت مناسبی برای آشنایی، شبکه‌سازی و ارزیابی است. شایان ذکر است نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان در سال گذشته میزبان بیش از 12 هزار نفر بازدیدکننده مهندسان عضو سازمان های نظام مهندسی ساختمان، انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز، انجمن انبوه سازان، انجمن صادركنندگان خدمات فنی و مهندسی، مهندسان عضو جامعه مهندسان مشاور، اعضای انجمن شرکت های ساختمانی، اعضای كانون انجمن‌های شركت های ساختمانی، تأسیساتی و تجهیزاتی و اعضای انجمن شركت های پیمانكار تأسیسات و تجهیزات صنعتی بوده است که پیش بینی می شود با تنوع ایجاد شده در حضور زیرگروه‌های مشارکت کنندگان در زمینه دکوراسیون و معماری و افزایش تعداد مشارکت کنندگان در این بخش و همچنین جداسازی زیرگروه آسانسور در قالب یک نمایشگاه تخصصی در تاریخ مجزا از عنوان نمایشگاه ساختمان به سمت رویدادی تخصصی‌تر و حرفه‌ای گام برداشته شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر